Budżet na otwarcie cukierni.

Otwarcie cukierni może wydawać się kawałkiem ciasta, jednak aby zapewnić sukces cukierni, trzeba poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z jej budżetem. Budżet dla każdej cukierni jest różny, w zależności od różnych czynników, takich jak wielkość, lokalizacja, produkty i strategia. Oszacowując dochody, prognozując wydatki i przewidując nieoczekiwane wydatki, można sformułować budżet, który pomoże doprowadzić cukiernię do sukcesu.

Planowane dochody.

Przygotowując budżet na otwarcie cukierni, pierwszą czynnością do przeprowadzenia jest określenie, ile pieniędzy planujesz wnieść do firmy poprzez sprzedaż produktów. Jednym z kluczowych elementów planowania dochodów jest rozważenie produktów, które będą miały określoną cenę sprzedaży, na przykład bochenków chleba, ciasteczek i muffinów. Drugim elementem jest zapewnienie, że ceny są konkurencyjne, ale nadal przynoszą zyski. Twoja strategia cenowa musi działać na Twoją korzyść nawet podczas wykonywania niestandardowych zadań dla klientów indywidualnych, na przykład projektowanie i pieczenie niestandardowego ciasta ślubnego. Kwota dochodu, który zamierzasz osiągnąć, pozwoli Ci oszacować, ile wydatków może ponieść Twoja cukiernia – adres do strony www http://cukierniaiwona.pl/.

Koszty uruchomienia.

Z otwarciem cukierni wiąże się wiele kosztów rozruchu. Jeśli zaczynasz od zera, musisz zakupić wszystkie materiały potrzebne do rozpoczęcia pieczenia.

Musisz również upewnić się, że posiadasz narzędzia potrzebne do osiągnięcia sukcesu – takie jak baterie, piekarniki i inne podstawowe artykuły pierwszej potrzeby.

New York Magazine opisuje koszty uruchomienia nowej cukierni na prawie 40 000 dolarów. Jeśli jednak dołączysz do istniejącej już franczyzy, koszty mogą być wyższe niż $420,000. Koszty te obejmują wydatki na urządzenia związane z budową i wynajmem, zapasy początkowe i inne materiały niezbędne do uruchomienia cukierni.

Koszty operacyjne.

Koszty operacyjne to wszelkie wydatki poniesione w związku z prowadzeniem cukierni. Twoje wydatki będą zarówno bezpośrednie, jak i pośrednie. Bezpośrednie wydatki ponoszone są na prowadzenie podstawowej działalności gospodarczej. Na przykład, składniki używane do pieczenia ciasta lub partii muffinów byłyby wydatkami bezpośrednimi. Bezpośrednim wydatkiem jest również koszt robocizny niezbędnej do wytworzenia tych wypieków. Wydatki pośrednie obejmują wydatki na reklamę, koszty administracyjne i wydatki poniesione w związku z działalnością inną niż wypiekanie.

Plan na wypadek nieoczekiwanych zdarzeń.


Podobnie jak w każdej innej firmie, musisz mieć wystarczająco dużo pieniędzy, aby poradzić sobie z sytuacjami kryzysowymi, jeśli i kiedy one wystąpią. Jeśli piekarnik przestanie działać, będziesz musiał zapłacić za jak najszybszą naprawę, w przeciwnym razie nie będziesz mógł piec i sprzedawać swoich produktów. Chociaż nie można dokładnie zaplanować tego typu wydarzeń, można mieć pewność, że masz zapisane w budżecie wystarczająco dużo pieniędzy, aby poradzić sobie z tego rodzaju naprawami. Ogólnie rzecz biorąc, budżet powinien być nieco elastyczny i umożliwiać radzenie sobie z ciągle zmieniającym się otoczeniem w branży cukierniczej.

Może Cię zainteresować

Tak wygląda kupno odzieży używanej za granicą
Handel
707 views
Handel
707 views

Tak wygląda kupno odzieży używanej za granicą

admin - 16 sierpnia 2018

Handlowcy, których środki do życia zależą od odzieży twierdzą, że wyższe podatki już zdewastowały ich przedsiębiorstwa, a nowe odzież są…

Czym jest kajak grenlandzki?
Rozrywka
660 views
Rozrywka
660 views

Czym jest kajak grenlandzki?

admin - 10 sierpnia 2018

Technika, sport, rzemiosło czy sztuka? Kajakarstwo grenlandzkie jest jak pisanie, wielu ludzi to robi, każdy z własnego powodu i celu.…

4 największe trendy i wyzwania w montażu elektroniki w tym roku.
Technologia
656 views
Technologia
656 views

4 największe trendy i wyzwania w montażu elektroniki w tym roku.

admin - 8 sierpnia 2018

W tym roku przemysł elektroniczny stanie przed zarówno wyzwaniami, jak i możliwościami. Kontrola kosztów pozostaje priorytetem dla producentów, podczas gdy…